FYN365 BtC markedsføring

- én indgang til fælles markedsføring af Fyn og Øhavet

Vi kalder vores fælles fynske markedsføringsstrategi FYN365. Her sætter vi de fynske kernefortællinger i spil og folder alt det unik¬ke Fyn har at byde på ud, så vi opnår digital gennemslagskraft og bliver attraktive for de mange potentielle rejsende, som hver dag søger efter nye oplevelser. Vi er tilstede på de digitale platforme, hvor gæsterne er, og vi skaber og præsenterer gæsterne for fynsk content, som er relevant hele året - hver eneste dag. Content som formår at løfte alt det nære fra Fyn ud internationalt og dermed brede fortællingen om Fyn ud til udvalgte interessemålgrupper.
Danmark, Tyskland, Norge og Kina vil fortsat være vores vigtigste markeder, men med FYN365 tilgangen har vi via de sociale medier potentialet til at nå endnu bredere ud.

De fem kernefortællinger er fundamentet for vores storytelling:
Slotte & Herregårde • Ø-livet • Købstæder • Gastronomi & fødevarer • Odense
Cykling er et højt prioriteret tema, som går på tværs af alle fortællinger.

Målsætninger - Hvilken effekt skal vi skabe?
• Styrket nationalt og internationalt kendskab til Fyn og Øhavet
• Øget efterspørgsel og forretning til deltagende virksomheder i FYN365

Bliv en del af FYN365

Del denne side

Sandra Schneider Neelmeyer

Martin Jensen

Anita Skoven Jensen

Mark Hauge Østergaard

Kort om FYN365