På konferencen får du en unik mulighed for at møde Signe Jungersted, CEO hos innovations- og strategibureauet Group NAO. Hun stiller spørgsmålet: Hvad kan vi forvente af turismen efter alt, der er sket? Og giver i sit oplæg bud på de umiddelbare trends i rejsemønstre og -præferencer, tilpasning til kaos og krise samt de langsigtede, mere strukturelle forandringer for fremtidens turisme.
Mød også Christian Arnstedt, co-founder og CEO i Blazer Capital – og også kendt som den unge løve i DR’s populære iværksætterprogram ”Løvens Hule”. Christian deler ud af sin viden om, hvordan man forfiner en forretningsidé, skalerer sine løsninger og gør dem salgbare, samt hvad han har taget med sig fra corona-krisen.
Seks fremragende turismeaktører fra Fyn får i løbet af dagen 10 minutter til at sætte spot på succeser, udfordringer og nye eventyr. I programpunktet, som vi kalder 6x10, kan I møde:
- Anders Aagaard, stifter og ejer af Madklubben om den succesfulde restaurantkædes entré på Odenses gastroscene.
- Jakob Engmann, teaterdirektør for BaggårdTeatret om deres anmelderroste audiowalks, der har ført nye målgrupper til teatret.
- Jan Grimstrup Larsen, direktør på Nyborg Strand Hotel og Konferencecenter om rejsen fra total nedlukning til et overophedet møde- og konferencemarked – og de greb der sikrer en bæredygtig forretning fremadrettet.
- Henrik Neelmeyer, direktør for Egeskov, om hvorvidt partnerskaber en ny vej frem for museer og attraktioners udvikling, samt Egeskovs nye Camping Outdoor Museum.
- Lone Skjoldaa, chef ved Bridgewalking Lillebælt om corona-krisen set fra toppen af Lillebæltsbroen.
- Dorthe Jørgensen, salgschef ved Odense ZOO om deres proces og strategi for den grønne ZOO.
Sidst men ikke mindst vil Rasmus Hessum, Laura Raidla og Sofia Wulff fra Destination Fyn give deres bud på, hvordan Fyn og Øerne skal markedsføres i 2022.
Dagens program lader vi Signe Jungersted guide os trygt igennem.