FYN365 Dashboard

Foto: Daniel Villadsen

Den fælles fynske markedsføringsstrategi FYN365 sætter de fynske kernefortællinger i spil og folder alt det unikke, Fyn har at byde på, ud. Derigennem opnår vi digital gennemslagskraft og bliver attraktive for de mange potentielle rejsende, som hver dag søger efter nye oplevelser.

Fyn365 er tilstede på de digitale platforme med content, som formår at løfte alt det nære fra Fyn ud internationalt og dermed brede fortællingen om Fyn ud til udvalgte interessemålgrupper.

AdWords
Vi har stor fokus på at samle op på de søgninger, som er relevante for besøgende på Fyn, og optimerer derfor mod så høj en position for så lav en pris som muligt - se performance år til dato på nedenstående Dashboard-link. 

Web - visitfyn.com
På websitet har vi stor fokus på at samle op på organisk trafik på dansk, tysk og engelsk, samt tilbyde et fynsk overblik og inspiration til at besøge Fyn.

Facebook
Den primære markedsføringkanal, Facebook, giver rigtig mange visninger og interaktioner fra brugerne, hvor vi optimerer mod en høj engagement rate - dvs. hvor mange af brugerne der deler, kommenterer, liker, klikker og ser de fynske historier.

Bemærk af engagement rate (ER) i Dashboardet er inkl. videovisninger på min. 3 sek.

Se Dashboardet her!